piątek, 27 marca 2015

Nowe wyzwanie u Rudej i znowu święta


    Kto się lubi bawić w fotografowanie,dla tego mam informację :)
Na blogu Jest rudo kolejne wyzwanie fotograficzne.Zapraszam.Poczytać,popatrzeć ,aparat w rękę i do roboty:) Wyzwanie trwa do 21 05 2015



 I moja tegoroczna, "enta" porcja wydmuszkowa.Biedronki wyszły trochę blade na zdjęciach,chociaż w rzeczywistości mają ładną czerwień na sobie.Pozostałe, jak już dało się zauważyć są w różnych klimatach.W tym roku próbowałam chyba wszystkiego.Pomijając fakt,że tempo musiałam mieć ekspresowe.





2 komentarze:

  1. Biedroneczkowe jaja cudowne!
    Ostatnio zwracam większą uwagę na wszystko co biedronkowe, bo moja córcia kocha te maleńkie stworzonka :--

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedronkowe zrobiłam tylko jedno,a potem żałowałam,bo poszło sobie w świat

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...