niedziela, 28 grudnia 2014

W bieli-Zimowe wyzwanie na stronie "Jest rudo"

   I po szaleństwie świątecznym:D Pierwszym,bo kolejne jeszcze przed nami( Sylwester,Nowy Rok....o matko!) Niektórzy nadal odpoczywają,korzystając z przyjemnie dłuuuuugiej przerwy.Mnie to nie dotyczy.
Wczoraj musiałam już zapitalać do pracy.Dobrze,że szybko czas minął.I nawet atmosfera była do zniesienia :P.
   Dzisiaj wyciągnęłam moje młodsze dziecię na spacer.Nie tak zupełnie bez celu.
Na blogu "Jest rudo" znalazłam fotograficzne wyzwanie zimowe.
Jako,że obiecałam sobie używać częściej aparatu i poszerzać swoją wiedzę w tym zakresie,to rzuciłam się na głęboką wodę i próbuję;P.

            Pierwszy temat jaki udało się zrealizować zanim nos przymarzł mi do aparatu.

                                                              W BIELI (6)



                                            Jeżeli ktoś z Was ma ochotę na wzięcie udziału w wezwaniu u Natalii to    zapraszam .


http://www.jestrudo.pl/zimowe-wyzwanie-kreatywne/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...