sobota, 1 lutego 2014

Paczuszki jadą do......

Kochane dziewczyny!

Wszystkie czekają na wyniki więc nie przedłużam.
Było 61 komentarzy .
Pierwszą osobą która została wybrana przez Random jest.......z  numerem 11.......

Aga masz prawo wyboru zestawu,który chciałabyś dostać.
Drugi zestaw wędruje do osoby z nr ..........45......... FABRYKA POMPONIKA

Kochana,według wcześniejszego zapisu otrzymasz ten zestaw ,który zostanie .
Gratuluję zwyciężczyniom. Proszę o kontakt na adres mika1971@wp.pl
Wszystkim dziękuję za zabawę.
Wkrótce pewnie wymyślę coś nowego.Może coś  z decoupagowych ozdóbek.Chcecie?



14 komentarzy:

  1. Ależ niespodzianka :-) dziękuję i jednicześnie gratuluję współ zwyciężczyni!!!!
    Taka radość mnie spotkała :-) a w związku z tym, że zielony to całkiem nie mój kolorek a i jestem na etapie urządzania nowego mieszkanka to poproszę zestaw z gazetkami
    Przesyłam buziaki i adres na maila :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Ale milo :) Bardzo sie ciesze. Mejl wyslany. Pozdrawiamy cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Zwycięzcą i dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wylosowanym. Szczęściary !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wylosowanych - piękne prezenty!!!
    Dziękuję bardzo i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłą zabawę, zapraszam na moje Candy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dziewczynom które wygrały i dziękuję za fajną zabawę. Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęśliwm wylosowanym! Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również dziękuję za zabawę:)
    Gratuluję osobom, którym się poszczęściło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paczuszka wlasnie doszla i ciesze sie niezmiernie, szkoda tylko ze wszystko do granic dymem papierosowym przesiakniete.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...