środa, 6 listopada 2013

Zielone z ......abstrakcją?



Zastanawiałam się z czym połączyć dzisiejsze fotki biżuteryjne na blogu,ponieważ przy ich robieniu
nie podpierałam się żadną inspiracją przyrodniczą.
Szukałam wiec w moich obrazkach fotograficznych,szukałam,aż znalazłam coś,co chociaż trochę pasowało mi kolorystycznie:P Podciągnęłam troszkę kontrast dla lepszego wydobycia barw i...
Są to jakieś tam pstryki "niewiadomoczegoipoco" :) Jak widać jednak się przydały :P
Aby Was nie męczyć zagadkami co to tam mi się uwieczniło kiedyś w aparacie...
Na pierwszym obrazku odbicie drzew i liści w wodzie w połączeniu z moją ostatnio wykonaną bransoletką.
Poniżej natomiast narośla (grzybki?) Na omszałym starym pniu:D w kompozycji z długim sznurem kordonkowych korali.




11 komentarzy:

  1. Jakie piękne, ta bransoletka jest niesamowicie urocza:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie nawiązujące do zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne połączenie przyrody i Twoich koralowych kreacji. Miło patrzeć. Pozdrawiam... również 'dziecko' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super tez zielonosci wyglądają♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto by pomyślał, że ta zieloność w połączeniu z oryginalnymi zdjęciami może wydać się jeszcze piękniejsza? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zielenie... zieloności... uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak ja nie lubię zielonego, tak bardzo mi się podoba Twoja bransoletka :))) jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny i...piękna wersja kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten szydełkowy naszyjnik jest świetny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...